آریا دیزل با محصولات متنوع خود در اتو اکسپو تهران حاضر خواهد شد

آریا دیزل با محصولات متنوع خود در اتو اکسپو تهران حاضر خواهد شد

آریا دیزل از نام‌های شناخته شده بازار خودروهای تجاری ایران به حساب می‌آید. این شرکت نمایندگی دو برند رنو تراکس اروپا و C&C چین را برعهده دارد، به همین دلیل بسیاری از رانندگان و مالکان خودروهای سنگین با آریا دیزل به خوبی آشنا هستند. این شرکت با محصولات متنوع رنو و C&C در نمایشگاه خودرو تهران 1402 نیز حضور خواهد داشت.

محصولات آریا دیزل شامل بخش‌های کشنده، کامیون باری و کامیونت می‌شوند. همچنین این شرکت اتاق‌های باری ویژه کاربری‌های مختلف را تولید می‌کند. رنو T مشهورترین محصول این شرکت در بخش کشنده‌ها است. پس از آزادسازی واردات کامیون‌ها و کشنده‌های دست‌دوم، تعداد قابل توجهی رنو T به کشورمان وارد شدند که آریا دیزل وظیفه ارائه خدمات به آن‌ها را برعهده دارد. 

دیگر محصول آریا دیزل در بخش کشنده‌ها، مدل چینی C&C U480 است. این کشنده به دلیل چهره زیبا و همچنین موتور قدرتمند خود، طی سالیان گذشته مورد توجه مشتریان ایرانی قرار داشته است. آریا دیزل علاوه بر نسخه کشنده، نسخه باری این خودرو را نیز عرضه می‌کند.

کامیون باری C&C U420، از جمله محصولات جدید آریا دیزل به شمار می‌آید که طی مدت اخیر شاهد عرضه آن به بازار بوده‌ایم. این خودرو با تکیه بر محبوبیت کشنده C&C، می‌تواند توجه علاقمندان به کامیون‌های باری را جلب کند. انتظار داریم تا غرفه آریا دیزل در نمایشگاه خودرو تهران 1402،‌ با تمرکز ویژه بر این مدل‌های کامیون و کشنده طراحی شود.

آریا دیزل علاوه بر کامیون و کشنده، کامیونت‌ نیز به تولید می‌رساند. سری کامیونت‌های این شرکت با برند کاما به بازار ایران عرضه شده‌اند. کامیونت‌های کاما در دو نوع 9.2 تن و 6 تن به تولید می‌رسند. مشتریان می‌توانند کامیونت کاما 6 تن را با جای خواب یا بدون آن سفارش دهند. کابین مجهز و امکانات رنگارنگ، از جمله مزایای این کامیونت‌ها در مقایسه با محصولات رقیب است. 

پنجمین نمایشگاه خودرو تهران با عنوان اتو اکسپو تهران از تاریخ دهم الی پانزدهم بهمن ماه توسط کانون ایران نوین با مدیریت مریم شفیعی در شهر آفتاب برگزار می‌شود و آریا دیزل نیز در این نمایشگاه حضور پررنگی خواهد داشت.