ثبت نام در نمایشگاه

ثبت نام در نمایشگاه

 

آخرین فرصت جهت تحویل فرم های ثبت نام ............. ............. ............. ............. ............. ............. ............. ............. ............. .............20/09/1402

آخرین فرصت تحویل آگهی جهت درج در کتاب و درخواست بهره برداری از پتانسیل های تبلیغاتی ............. .............   30 /09/1402

آخرین فرصت ارائه طرح غرفه و  نقشه اجرایی توسط شرکت  هایی که رأسا غرفه سازی می نمایند ............. ............. .......05/10/1402

فرم های مربوطه به درخواست کارت شناسایی ............. ............. ............. ............. ............. ............. ............. ............. ............. ...........09/10/1402

تحویل فضای غرفه خودساز به شرکت ها (ورود به سالن جهت غرفه سازی) ساعت 8 تا 22  ............. ............. .............    02 /11 /1402

اتمام عملیات ساخت و ساز غرفه های خود ساز و تحویل غرف پیش ساخته ............. ............. ............. ............. ............. .........06/11/1402

ورود خودرو (سبک و سنگین) و ماشین آلات و تجهیزات سنگین ساعت 8 تا 22 ............. ............. ............. ............. ............07/11/1402

چیدمان نهایی غرفه ها (به جز اقلام حجیم و سنگین) ساعت 8 تا 20 ............. ............. ............. ............. ............. .............    08/11 /1402

پلمپ سالن ها قبل از افتتاح رسمی) ساعت 21) ............. ............. ............. ............. ............. ............. ............. ............. .............   08/11/1402

مراسم افتتاحیه (ساعت 10 تا 12) ............. ............. ............. ............. ............. ............. ............. ............. ............. ............. ............. 09/11/1402

جمع آوری کالا و تخلیه سالن (ساعت 8  تا 20) ............. ............. ............. ............. ............. ............. ............. ............. .............    16/11/1402

 

 

مشارکت کنندگان: کلیه تولید کنندگان، واردکنندگان، صاحبان صنایع، شرکتها، واحد‌ها، سازمانها و تشکلهای صنعتی، بخش خصوصی و دولتی داخل و خارج که در ارتباط با موضوع نمایشگاه و عناوین مطرح شده به شرح دسته بندی زیر:

دسته بندی مشارکت کنندگان نمایشگاه

ردیف

دسته‌بندی

تنوع مشارکت‌کننده‌ها

1

شرکت‌های تولید کننده و واردکننده خودرو

تولیدکنندگان و فعالان واردات خودروهای سبک

تولیدکنندگان و فعالان واردات خودروهای نیمه سنگین

تولیدکنندگان و فعالان واردات خودروهای سنگین

شرکت‌های تولید کننده و واردکننده خودروهای برقی و هیبریدی

شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده خودروهای لوکس و کلاسیک

2

شرکت های قطعات و تجهیزات خودرو

تولیدکنندگان و فعالان واردات موتورها و قطعات مکانیکی

تولیدکنندگان و فعالان واردات قطعات الکتریکی و الکترونیکی

تولید کنندگان قطعات شیشه ای، پلاستیکی، چرمی و ...

تولیدکنندگان و فعالان واردات لاستیک، رینگ و لوازم جانبی

تولیدکنندگان و فعالان واردات  مواد و محصولات مصرفی مخصوص خودرو

تولیدکنندگان باتری، دینام و قطعات برقی خودرو

3

شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات خودرو

شرکت‌های خدمات تیونینگ خودرو

شرکت های مرتبط با خدمات تبلیغات و فروش خودرو

 شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس‌ازفروش و تعمیرات

شرکت‌های ارائه خدمات بیمه، بانک و تأمین مالی

شرکت‌های ارائه خدمات ترابری و حمل و نقل

شرکت‌های ارائه خدمات فناوری اطلاعات مرتبط با خودرو

بازرگانان، خدمات گمرگ، خدمات و تسهیلگری واردات

شرکت های فعال در حوزه استخدام و کاریابی

شرکت های خدمات امداد خودرو

4

نوآوری و فناوری های مرتبط با خودرو

شرکت‌های فعال در تحقیق و توسعه فناوری‌های پیشرفته برای خودروها

شرکت‌های فعال در اینترنت اشیاء (IoT) و خودران‌سازی

شرکت‌های تولیدکننده نرم‌افزارها و سامانه‌های مورد استفاده و یا مرتبط با خودرو و حوزه هوش مصنوعی

سازمان های فعال خدماتی، حمایتی و قانونگذار در اکوسیتم نوآوری

اپلیکیشین ها و استارتاپهای خدماتی

5

صنایع وابسته خودرو

شرکت‌های تولیدکننده محصولات مصرفی برای خودرو

صنایع فلزی و تولید مواد اولیه

شرکت‌های تولید محصولات پلاستیکی مرتبط با خودرو

تولیدکنندگان و فعالان واردات محصولات شیمیایی مورد استفاده در خودروسازی

تولیدکنندگان و فعالان واردات مکمل سوخت و انواع روغن خودرو

تولیدکنندگان و فعالان واردات ابزار خودرو

تولیدکنندگان و فعالان واردات امنیت خودرو

تولیدکنندگان و فعالان واردات سیستم صوتی و تصویری خودرو

تولیدکنندگان و فعالان واردات لوازم تزئینی خودرو

خدمات تورهای مسافرتی با خودرو

مراکز تفریحی

باشگاه های اتومبیل رانی

6

دولت و سازمان‌های مرتبط

سازمان ها، ارگان ها و نهاد های دولتی

خدمات پلیس راهور و خدمات الکترونیک

7

انجمن‌ها و انجمن‌های تخصصی

 انجمن‌های مهندسی و صنعتی مرتبط با خودرو

8

رسانه‌ها و نشریات تخصصی خودرو

 رسانه‌های متخصص در صنعت خودرو - فیزیکی و مجازی

9

موسسات آموزشی و پژوهشی

 دانشگاه‌ها و موسسات تحقیقاتی در حوزه مهندسی و خودرو

آموزشگاهای فنی و تخصصی

10

سایر

کسب و کارهای مرتبط با خودرو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مقررات عمومی مشارکت در پنجمین نمایشگاه بین المللی خودرو، فناوری های جدید و صنایع وابسته تهران

در خواست مشارکت: 

  1. کلیه شرکت کنندگان و غرفه سازان می باید با آگاهی و رعایت کامل مقررات شرکت نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب اقدام به مشارکت با ساخت غرفه در نمایشگاه نمایند.
  2. اسناد مربوط به مشارکت تا تاریخ 20 آذر ماه،  به همراه مستندات پرداخت 100 % کل هزینه اجاره غرفه به برگزار کننده تسلیم شود. چنانچه تا قبل از تاریخ مذکور سالنهای تحت پوشش توسط مشارکت کنندگان، تحت پوشش کامل قرار گرفته باشد، برگزارکننده مسئولیتی در قبال درخواستهای دریافتی نخواهند داشت.  (اولویت اختصاص فضا بر اساس زمان واریز وجه می باشد)
  3. برگزارکننده حق پذیرش یا رد فرمهای درخواستی مشارکت را برای خود محفوظ میدارند.
  4. مشارکت کننده بدون کسب موافقت کتبی برگزار کننده، مجاز به واگذاری غرفه تخصیصی یا مشارکت با شخص ثالث نمی باشد.
  5. در صورت انصراف مشارکت کننده از شرکت در نمایشگاه، هیچ مبلغی به مشارکت کننده برگشت داده خواهد شد. 
  6. مشارکت کنندگانی که مایلند به نحوی کارکرد ماشین آلات یا تجهیزات خود را به صورت عملی نمایش دهند و یا به هر نحوی نیاز به برق بیشتر از حد متعارف را دارند باید قبلا با اعلام کتبی (فرم درخواست برق)، موافقت برگزارکننده را کسب نمایند و میزان برق مصرفی را به اطلاع برگزارکننده برسانند. در هر حال مشارکت کننده مسئول جبران کلیه خسارات ناشی از کارکرد ماشین آلات یا تجهیزات خود به شخص ثالث یا برگزارکننده می باشد.  
  7. وسایل تبلیغاتی مشارکت کننده باید در داخل محدوده غرفه اختصاص یافته ارائه شود، نصب هر گونه وسایل تبلیغاتی، پلاکارد و ... پس از کسب موافقت کتبی برگزارکننده و پرداخت هزینه های مر بوطه امکان پذیر می باشد.  
  8. مسئولیت حفظ و نگهداری کالا در ساعات بازدید و ایام قبل از افتتاح و بعد از اختتامیه نمایشگاه به عهده مشارکت کننده بوده و پس از پایان کار روزانه نمایشگاه در ساعت غیر بازدید که درهای سالن قفل و پلمپ می گردد، حفظ و نگهداری کالا به عهده شرکت نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب می باشد.  
  9. صاحبان ماشین آلات، تجهیزات و خودروهای سبک و سنگین در زمان ثبت نام موظف به هماهنگی کامل برای نحوه حمل وسایل به غرفه مربوطه حداکثر تا یک هفته قبل از افتتاح نمایشگاه با برگزار کننده می باشند،  در غیر اینصورت چنانچه امکان انتقال دستگاه مربوطه به محل غرفه موجود نباشد مسئولیتی بر عهده برگزار کننده نخواهد بود.
  10. نگهداری و انباشت مواد اشتعالزا در داخل سالن ممنوع است. در صورت نیاز به استفاده از مواد اشتعالزا برای فعالیتهای نمایشی مشارکت کننده باید با کارشناسان رسمی اداره آتش نشانی مستقر در نمایشگاه و یا مسئول HSE هماهنگی نموده و مجوز کتبی دریافت نمایند.  
  11. مذاکره و انعقاد قرارداد فروش در دوران نمایشگاه بلامانع بوده لیکن انتقال کالاها به خارج از غرفه پیش از اتمام نمایشگاه ممنوع می باشد.  
  12. عرضه و نمایش هر گونه کالا، پوستر ، تابلو و بروشور کارت ویزیت و ... برای معرفی محصولات و برندهای خارجی که در دسته‌بندی غرفه‌های ارزی قرار گرفته در بخش داخلی ممنوع  و در صورت عدم رعایت، طبق مقررات ، هزینه مشارکت بر اساس تعرفه مصوب شرکت کنندگان خارجی و بصورت ارزی (به علاوه 9% مالیات بر ارزش افزوده تعرفه ارزی نمایشگاه) و  جرایم و عوارض مربوطه، محاسبه و دریافت خواهد شد.
  13. حداقل متراژ غرفه پیش ساخته داخل سالن 24 مترمربع و خودساز داخل سالن 36 مترمربع و خودساز فضای باز 50 مترمربع می باشد.
  14. ارائه کالا و قطعات منفصله خارجی در غرفه مستقلی که جهت معرفی خدمات پس از فروش درخواست می گردد، ممنوع می باشد. بدیهی است در صورت اقدام، هزینه فضای تحت پوشش غرفه مربوطه کلاً بصورت ارزی محاسبه خواهد شد.  
  15. شرکت کننده اقرار می نماید که قبل از انجام ثبت نام و طی مراحل اداری و انجام مشارکت قطعی در نمایشگاه، اطلاع کامل نسبت به دستور العمل نحوه محاسبه هزینه اجاره غرفه و خدمات جانبی آن بر حسب ریالی و ارزی داشته و کلیه شرایط آن را پذیرفته است و برگزار کننده مجاز است در صورتیکه تمام یا بخشی از مبلغ اجاره غرفه وی به تشخیص شرکت نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب یا برگزار کننده، مشمول پرداخت تعرفه ارزی گردید، از منبع چک مابه التفاوت تحویل داده شده توسط وی، هزینه مابه التفاوت نرخ ریالی به ارزی را اخذ و دریافت نماید.                 
  16. در طراحی کل نمایشگاه (فضای سرپوشیده و باز) و تخصیص غرفه‌ها به مشارکت کنندگان، برگزار کننده با حفظ مصالح عمومی نمایشگاه، و نیز حفظ حقوق سایر شرکت کنندگان، دارای اختیار تام بوده و این مورد از طرف شرکت کنندگان مورد قبول می باشد.
  17. با توجه به محدودیت سالن‌ها از جهت انطباق با درخواست کلیه شرکت کنندگان، اختیار کامل جانمایی با برگزارکننده بوده لذا برگزارکننده در صورت نیاز مجاز می‌باشد نسبت به جابجایی و یا افزایش و کاهش متراژ غرفه تا حدود 10 درصد اقدام نموده و این مورد از طرف شرکت کنندگان مورد قبول می باشد.  
  18. براساس مقررات شرکت نمایشگاه‌های بین المللی شهرآفتاب، رعایت حجاب و حفظ شئونات اسلامی در طول مدت نمایشگاه الزامیست و در صورت بروز عدم رعایت موارد فوق توسط شرکت کنندگان یا پرسنل ایشان، برگزارکننده یا مسئولین شرکت نمایشگاه‌های بین المللی شهرآفتاب مجاز به جلوگیری از ادامه فعالیت شرکت‌کننده و یا هر اقدام قانونی دیگر می‌باشند.  
  19. با توجه به لزوم احترام به حقوق مشارکت کنندگان در نمایشگاه، تعرض به حقوق دیگر مشارکت کنندگان و یا ایجاد مزاحمت برای ایشان (مزاحمت صوتی، ممانعت ازبهره گیری از فضای نمایشگاه، تعرض به حریم غرفه دیگران، تبلیغات منفی و امثال آن)، برگزارکننده یا مجری مجاز می باشد پس از اخطار کتبی، نسبت به متوقف نمودن موضوع اقدام نماید و مستلزم جریمه خواهد بود.
  20. برگزارکننده مجاز به انجام عکسبرداری و فیلم برداری از غرفه نمایشگاهی می باشد.  
  21. مشارکت کننده موظف است نسبت به رعایت ضوابط غرفه سازی ارائه شده توسط برگزار کننده اقدام نماید.
  22. در صورتیکه مشارکت کنندگان نسبت به پوشش بیمه ای خود اقدام نکنند، نمایشگاه در این خصوص هیچگونه مسئولیتی را بر عهده نخواهد داشت.

نحوه پرداخت:

  1. مشارکت کننده باید پس از دریافت تاییدیه شرکت در نمایشگاه از سوی برگزار کننده، نسبت به پرداخت 100%  کل هزینه مشارکت اقدام نموده و مستندات پرداخت آن را همراه با فرم ثبت نام مهر و امضاء شده به ستاد برگزاری تحویل نماید. هزینه تجهیزات اضافی، خدمات و تسهیلات موردنیاز، باید هنگام ارائه درخواست تجهیزات یا خدمات پرداخت گردد.

ساخت، آماده‌سازی و آرایش غرفه:

  1. شرکت کننده اعلام می نمایـد کـه از کلیه مقررات ساخت و ساز غرفه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی شهر آفتاب و ضوابط غرفه سازی نمایشگاه و همچنین جرائم مربوطه، اطلاع کامل داشته و مفاد آن نیز مورد پذیرش وی می باشد.
  2. براساس مقررات شرکت نمایشگاه‌های بین المللی شهرآفتاب، مشارکت کنندگانی که راساً به ساخت غرفه خود اقدام می نمایند، چنانچه علاوه بر سطح، طبقه ای نیز اضافه نمایند باید به ازای هر متر مربع فضای تحت پوشش طبقه مذکور، مبلغی معادل 50 %هزینه طبقه همکف را به برگزار کننده پرداخت نماید. (حداکثرفضای مجاز برای طبقه دوم 30% سطح اشغال غرفه می باشند).
  3. کلیه عملیات ساخت اسکلت غرفه‌ها در داخل سالن های نمایشگاه ممنوع می باشد و قطعات لازم برای ساخت غرفه‌ها بصورت آماده جهت مونتاژ و نصب، وارد سالن نمایشگاهی می‌گردند.
  4. آماده سازی، آرایش غرفه ها و چیدمان کالا باید طبق زمان بندی اعلام شده به اتمام رسیده باشد و کلیه وسایل اضافی و صندوق‌های خالی از محوطه نمایشگاه خارج شده باشد. در غیر اینصورت شرکت کننده موظف است به ازاء هر ساعت دیر کرد مبلغی را بعنوان خسارت که از سوی برگزار کننده، تعیین می شود، پرداخت نماید.
  5. پس از آماده‌سازی و مفروش شدن سالن‌ها، تردد انواع خودرو در داخل سالن‌ها و روی موکت ممنوع است. بدیهی است در صورت عدم توجه، پرداخت هزینه خسارت به عهده مشارکت کننده خواهد بود.  

 

کتاب رسمی نمایشگاه، تبلیغات، عکاسی، کارت شناسایی و پارکینگ: 

  1. مشارکت کننده در صورت تمایل به درج اطلاعات شرکت خود و مشخصات کامل کالای نمایشی، در کتاب رسمی نمایشگاه، باید فرم های مربوطه را به دو زبان فارسی و انگلیسی تکمیل و به همراه طرح آگهی مورد نظر خود طبق زمان بندی اعلام شده به برگزار کننده تسلیم نماید. در صورت عدم رعایت مهلت مقرر، برگزار کننده نسبت به درج مطالب مشارکت کننده در کتاب رسمی نمایشگاه، مسئولیت نخواهد داشت.  
  2. انجام هر گونه تبلیغات در محوطه نمایشگاه و خارج از غرفه‌های اختصاصی مشارکت کننده، می بایست با واحد تبلیغات ستاد برگزاری نمایشگاه هماهنگ شود.  
  3. هرگونه عکسبرداری یا فیلم برداری از محوطه نمایشگاه و داخل سالنها پس از کسب مجوز از روابط عمومی برگزارکننده مجاز می‌باشد.  
  4. مشارکت کنندگان باید فرم های مربوطه به درخواست کارت شناسایی را طبق زمانبندی اعلام شده، تکمیل و به برگزار کننده تسلیم نمایند. تعداد کارت شناسایی و پارکینگ متناسب با متراژ تحت پوشش غرفه شرکت کننده خواهد بود. 
  5. در ایام برگزاری نمایشگاه، حمل و نقل لوازم مورد نیاز (قابل حمل به صورت دستی) مشارکت کننده و همچنین تجهیزات پذیرایی به داخل محوطه نمایشگاه فقط صبح ها قبل از شروع کار نمایشگاه امکان پذیر است.
  6. در صورت تهیه غذا از بیرون از محدوده نمایشگاه شهر آفتاب توسط مشارکت کنندگان، می بایست بر اساس ضوابط مجموعه شهرآفتاب مبلغ 200 هزار ريال به ازای هر پرس غذا پرداخت نمایند که این موضوع در صورت اطلاع رسانی قبل از شروع نمایشگاه امکان پذیر است (فرم مربوطه بایستی تکمیل شود)
  7. در صورت تمایل به بهره‌گیری از ابزار تبلیغاتی در نمایشگاه، نوع و میزان تبلیغات می‌بایست قبلا به تایید برگزارکننده برسد. 

 

خروج کالا:

  1. خروج کالا از محوطه نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب در طول مدت برگزاری نمایشگاه ممنوع است لذا مشارکت کنندگان، از آوردن اقلام غیر ضروری اجتناب نمایند.  
  2. در پایان نمایشگاه، مشارکت کننده تنها پس از پرداخت کلیه صورت حسابها و اخذ برگه تسویه حساب نهایی می‌تواند کالای خود را در تاریخ مقرر از داخل سالن محل نمایش و محوطه نمایشگاه‌های بین المللی شهرآفتاب خارج نماید. لذا کلیه شرکت کنندگان می‌باید به منظور تسهیل و تسریع در خروج از محوطه نمایشگاه جهت دریافت مجوزلازم نسبت به انجام این امر، قبل از اتمام نمایشگاه اقدام نمایند. 
  3. مشارکت کنندگان باید حداکثر تا یک روز پس از پایان نمایشگاه نسبت به بسته بندی، خروج کالا و تخلیه غرفه‌های اختصاصی خود اقدام نمایند. بدیهی است در صورت عدم توجه به این نکته و پس از پایان مهلت مقرر، برگزارکننده رأسا به تخلیه غرفه اقدام نموده و در خصوص هزینه‌های انبارداری، خسارت وارده و یا فقدان کالا هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت. 

حوادث غیر قابل پیش بینی:

  1. در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای خارج از اختیار و کنترل برگزارکننده مانند جنگ، زلزله و سیل و سایر حوادث طبیعی و کلیه حوادثی که ممانعت از آن از اختیار برگزارکننده خارج است و هرگونه الزامی که منجر به عدم برگزاری، تأخیر یا افزایش دوره برگزاری نمایشگاه شود، برگزارکننده در جهت حفظ منافع مشارکت کننده اقدام می‌نماید و مبلغ ثبت نام به هیچ عنوان مسترد نمی شود و زمان برگزاری مجدد به اطلاع می رسد.   

توافقات:

  1. هر گونه توافق فی‌مابین شرکت کننده و برگزار کننده باید مکتوب و ممهور به مهر و امضاء برگزار کننده باشد.  
  2. تاریخ برگزاری نمایشگاه بر طبق تقویم شرکت نمایشگاه‌های بین المللی شهرآفتاب در تاریخ 10 لغایت 15 بهمن ماه سال1402 تعیین گردیده است. روز نهم بهمن ماه به روز خبرنگاران اختصاص دارد و 6 روز عمومی  

 

جهت دریافت فرم ثبت نام با ستاد برگزاری نمایشگاه تماس حاصل نمایید.

آدرس برگزار کننده : تهران- خیابان ولیعصر نرسیده به چهارراه پارک وی (روبروی سازمان صدا و سیما) کوچه مهناز پلاک 27  تلفن: 27634-021