حضور دوباره ماموت خودرو در نمایشگاه خودرو تهران

حضور دوباره ماموت خودرو در نمایشگاه خودرو تهران

ماموت خودرو از جمله شرکت‌های فعال در حوزه واردات خودرو است. این شرکت طی دوره پیشین واردات خودرو محصولات فولکس واگن را برای ایرانیان به ارمغان آورد. حال نیز ماموت خودرو با خودروهای زیرشاخه اقتصادی فولکس واگن یعنی جتا به بازار ایران بازگشته است. این شرکت در نمایشگاه خودرو تهران 1402 نیز حضور گسترده‌ای خواهد داشت تا مشتریان را بیشتر با محصولات جدیدش آشنا کند.

ماموت خودرو در حال حاضر سه محصول شاخص برای حضور در نمایشگاه خودرو تهران دارد. این سه محصول شامل کراس‌اوورهای جتا VS7 و جتا VS5 به همراه سدان جتا VA3 هستند. از بین سه محصول وارداتی ماموت خودرو، تاکنون دو کراس‌اوور جتا VS7 و جتا VS5 به مشتریان تحویل داده شده‌اند. بنابراین نمایشگاه خودرو تهران فرصت مناسبی برای مصرف‌کنندگان خواهد بود تا از نزدیک با دو کراس‌اوور وارداتی ماموت خودرو آشنا شوند.

جتا VS7 و جتا VS5 هر دو براساس یک ساختار شکل گرفته‌اند و از یک مشخصات فنی بهره می‌برند، با این حال جتا VS7 اندکی بزرگتر است و امکانات بیشتری نیز دارد. پیشرانه 1.4 لیتری توربوشارژر فولکس واگن، وظیفه تامین قوای هر دو خودرو را برعهده دارد. انتقال قدرت نیز در هر دو کراس‌اوور جتا برعهده گیربکس شش سرعته اتوماتیک است. رینگ‌های آلیاژی، پنل ابزار دیجیتال، سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر، سیستم تهویه دوگانه، سیستم ورود و استارت بدون کلید، چراغ‌های روشنایی در روز، تریم چرمی کابین و فرمان، نور بالا اتوماتیک، پاور ویندوز، سقف پانوراما، آینه‌های تاشو برقی، سنسور نور و سنسور باران از جمله تجهیزات کراس‌اوورهای جتا به حساب می‌آیند.

نمایشگاه خودرو تهران با عنوان دقیق‌تر اتو اکسپو تهران از تاریخ ۱۰ الی ۱۵ بهمن ماه در شهر آفتاب توسط کانون ایران نوین با مدیریت مریم شفیعی و سپهر سیفی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از غرفه ماموت خودرو در این رویداد خودرویی بازدید کنند.